lørdag 8. august 2009

Losby gods 7-9 aug 2009


Så var me kommen til andre helga i august 2009.
Tredje kvart år veit me kva me skal gjera denne helga, då er det søskenbarntreff..........
Denne tradisjonen vart starta i 1981 då to av mine søskenbarn Rita og Olav syns att vi søskenbarn treftes veldig skjelden etter att våre besteforeldre ho Fina og han Rasmus var vekke..
I år skulle me østover, Britt som bor i Haneborlia på Lørenskog var ein av dei som vart slegen til ridder og møy på sist stevne og hadde ansvar for årets.
Og då ville ho visa fram kva dei hadde på Lørenskog, og Losby gods vart vald, Noko som Arvid likte, han er født i Haneborlia og oppvokst på Rolvsrud, så han har hatt mange sykkelturar innover i Losby i sin barndom,og akkurat her er det lett å kjenna seg att,ellers har Lørenskog forandra seg mykje på dei 44 åra me har budd i Sogn.
Me kosa oss både ute og inne, som vanlig var det fint vær denne helga.
her hadde me det fint , med god mat, fine rom og ellers var opplegget alle tiders.
Fredag var det oppmøte , middag og mimring, bilder frå tidligare stevner og kos utover i dei seine timar.



1 kommentar:

gletting sa...

Oslo er min by da, det er der jeg kommer fra, og alltid vil tilhøre. Heldigvis hadde vi dette huset som vi fikk lyst til å bo i, så jeg vet at det går an å bo andre steder, særlig her på Sørsida!
Håper at det var en fin tur. Jeg har ikke kommet meg på taket til operaen ennå, men på Losby har jeg vært mange ganger (det er forresten ikke i Oslo ...). Dere hadde veldig fint vær, og danskebåten lå i bakgrunnen og lokka med en tur til København, ser jeg.